قوانین و مقررات مربوط به خریداران

 

مشتری گرامی، قبل از پرداخت لطفا به نکات ذیل توجه فرمائید.

در انتخاب و خرید محصول دقت کنید و سپس اقدام به پرداخت نمایید. به دلیل مجازی و دانلودی بودن محصولات اینفایل امکان برگشت سفارش ثبت شده و عودت مبلغ پرداختی وجود ندارد. چنانچه از حساب شما مبلغ سفارش کسر شد ولی سفارش شما با موفقیت ثبت نشد و قادر به دانلود نبودید هزینه پرداختی حداکثر تا ۷۲ ساعت ( ۳ روز کاری ) به حساب شما عودت داده خواهد شد. کلیه محصولات اینفایل معاف از مالیات بوده و تنها هزینه واقعی محصول را پرداخت میکنید. ضمانت بازگشت وجه تا ۲۴ ساعت فقط برای مواردی است که توضیحات ارائه شده در صفحه محصول با فایل دانلود شده مطابقت نداشته باشد.

 قوانین استفاده از سایت اینفایل

دسترسی و استفاده شما به تمام امکانات این سایت از شرایط و مقررات زیر پیروی می کند. لطفاً قبل از استفاده از اینفایل توافقنامه زیر را به دقت مطالعه کنید. استفاده از هر بخشی از این وب سایت به منزله پذیرش کلیه شرایط و مقررات این توافقنامه از سوی شما تلقی می شود. بنابراین اگر کل یا بخشی از این توافقنامه را نپذیرید، اجازه استفاده و دسترسی به اینفایل و خدمات آن را نخواهید داشت.

 

مالکیت مادی و معنوی

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، تماما متعلق به سایت اینفایل می باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی مدیریت سایت اجازه کپی کردن، توزیع، نشرمجدد، واگذاری، نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد. مالکیت مادی فایلهای ثبت شده متعلق به ناشران فایل و اینفایل بوده و مالکیت معنوی آن نزد ناشر فایل محفوظ می باشد.

 

ثبت نام کردن

برای دسترسی به سرویس های ارائه شده توسط اینفایل ثبت نام در سایت الزامی است. ثبت نام در اینفایل رایگان است. در هنگام ثبت نام از شما درخواست میشود که یک نام کاربری و رمز عبور به همراه پست الکترونیکی وارد و انتخاب نمایید. در صورتی که شرایط استفاده از اینفایل را نقض نمایید، نام کاربری شما ممکن است به طور موقت معلق و در صورت تکرار تخلف برای همیشه از سیستم ما حذف و آی پی شما مسدود می شود.

 

در استفاده از اینفایل می بایست نهایت دقت را نموده تا موجب بروز موارد ذیل نشوید:

 

انتشار‌، ارسال، بارگذاری و یا توزیع هرگونه مطلب نامتناسب، بی حرمتی، تجاوز و تعدی، گفتار زشت و وقیح، تصاویر شرم آور و عناوین، نام و موارد نامشروع

بد نام کردن، سوء استفاده، حملات مخرب، تهدید و تجاوز به حقوق عمومی سایت و سایر کاربران

رهبری، هدایت و تشکیل گروه های هرمی در نظردهی ها و موارد مشابه

برداشتن و جمع آوری اطلاعات شخصی افراد بدون جلب رضایت آنها.

 

 

حریم خصوصی کاربران
 

هنگامی که شما از خدمات سایت اینفایل استفاده می کنید، ممکن است اطلاعات شخصی از شما بخواهیم. این اطلاعات می‌تواند شامل نام، نشانی ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره کارت بانک شتاب یا اطلاعات دیگر باشد. ما به چندین دلیل اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنیم، از جمله برای مقاصد اداری و به منظور ارائه خدمات. سایت اینفایل اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد و بدون بودن الزام قانونی این اطلاعات را برای دیگری فاش نخواهد ساخت.

کپی رایت

ما به حقوق دیگران احترام می گذاریم. چنانچه شاهد نقض قانون کپی رایت توسط اطلاعات درج شده در هر قسمت از اینفایل بودید لطفا ” به قسمت  تماس با ما مراجعه کنید و با گزارش نقض قانون کپی رایت ما را مطلع کنید تا تصمیم های لازم اتخاذ شود.