مایکروسافت ویندوز, مجموعه آفیس, مقالات, مقالات فناوری

آموزش انتقال ویندوز 10 به ویندوز11

آموزش انتقال ویندوز 10 به ویندوز11

 

آموزش انتقال ویندوز 10 به ویندوز11

 

ویندوز ۱۱ برای عموم کاربران در حال حاضر مهیا شده و می توانند نصب و استفاده کنند و اگرسیستم شما واجد شرایط آپدیت 11 را دارد  حتما قادر خواهید بود آن را به صورت یک به‌روزرسانی دریافت کنید. البته این آپدیت ممکن است کمی زمان بر باشد که برایتان ظاهر شود اما قطعا طی روزها یا در نهایت طی هفته‌های آینده برایتان عرضه خواهد شد. اما اگر خودتان با روند آپدیت دستگاه آشنایی ندارید و می‌خواهید این کار را انجام دهید با اینفایل همراه باشید تا مراحل به روز رسانی را به شما آموزش دهیم.

گام اول:

ارتقا ویندوز 10 به 11 مستقیما از خود ویندوز 10

اگر دستگاه شما ویندوز ۱۱ ساپورت می کند، دیگر نیازی به نصب فایل ISO ندارید چرا که می‌توانید منتظر عرضه‌ی آن توسط خود مایکروسافت و دریافت آن از طریق بخش ویندوز آپدیت باشید.

 

برای انجام این کار کافی است وارد تنظیمات شوید و گزینه‌ی آخر یعنی Update and settings را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی Check for updates، منتظر باشید و ببینید آیا آپدیتی دریافت می‌شود یا خیر. اگر سیستم شما ویندوز 11 را پشتیبانی کند ، باید آپدیت را مشاهده کنید در غیر این صورت بهتر است کمی منتظر بمانید. باید این نکته را هم به خاطر داشته باشید که ویندوز ۱۱ به صورت رایگان برای سیستم شما در دسترس قرار می‌گیرد.

 

انتقال ویندوز10 به 11

گام دوم:

دانلود فایل نصبی ISO

مایکروسافت خوشبختانه روش دانلود و نصب ویندوزهای خود را محدود به بخش آپدیت نکرد و این امکان را فراهم کرد تا کاربران از طریق صفحه‌ی رسمی خود شرکت مایکروسافت هم بتوانند فایل مربوطه را دریافت کنند. این روش حتی برای کسانی که سیستم‌شان از ویندوز ۱۱ به صورت رسمی پشتیبانی نمی‌کند هم جواب می‌دهد و حداقل برای مدتی می‌توانند تجربه‌ی استفاده از آن را داشته باشند.

شما می توانید به لینک خود مایکروسافت به طور مستقیم از صفحه اصلی مایکروسافت ویندوز11 مورد نظررا دانلود کنید

 

0 0 رای
لطفا امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها