مایکروسافت ویندوز, مجموعه آفیس, مقالات, مقالات فناوری

آموزش فعالسازی مایکروسافت آفیس با لایسنس اورجینال

فروشگاه اینترنتی آفیس-لایسنس اورجینال ویندوز و آفیس

آموزش فعالسازی مایکروسافت آفیس با لایسنس اورجینال

آفیس

شما درحال حاضر نرم افزار آفیس را خریداری کرده اید و میخواهید با لایسنس اورجینال فعال کنید برای اینکار با اینفایل همراه باشید تا به شما به صورت خیلی ساده آموزش بدهیم

درگام اول باید هر نرم افزارآفیس که کرک یا غیراورجینال باشد را از روی سیستم خود کاملا حذف کنید.

و به یک شبکه اینترنت مناسب و پر سرعتی متصل هستید.

1- روی این لینک کلیک کرده تا به صفحه اصلی مایکروسافت برای دانلود آفیس هدایت شوید.

 

نحوه اکتیو کردن نرم افزار آفیس

2- با ارائه مشخصات حساب کاربری  مایکروسافت خود وارد اکانتتان شوید.

3- لایسنس اورجینالی که از فروشگاه دریافت کرده‌اید را در فیلد ارائه شده وارد کنید و کمی منتظر باشید تا لایسنس تایید شود.

4- برای منوی Country or Region گزینه United States را انتخاب کنید و برای منوی Language هم گزینه English را انتخاب کنید..

5- روی گزینه Next کلیک کرده تا دانلود نرم افزار شروع شود.

بدین ترتیب دانلود جدیدترین نسخه رسمی پکیج نرم افزاری آفیس  از سایت این شرکت انجام می‌شودا ین مراحل دانلود احتمالا یکم زمان بر باشد و بستگی به سرعت اینترنت شما دارد،  بعد از اینکه دانلود تمام شد روی گزینه Install کلیک کنید تا نصب آفیس روی سیستم شما انجام گیرد.

 

آموزش فعالسازی و اکتیو آفیس در سیستم شما

بعد از اینکه این پکیج نصب شد، عملا فعالسازی آفیس با لایسنس اورجینال در کامپیوتر انجام شده و آفیس برای همیشه روی آن سیستم فعال می‌ماند. بنابراین می‌توانید یک ورد، اکسل یا پاورپوینت ساخته و وارد بخش لایسنس آن شوید و از فعال بودن آفیس اطمینان حاصل نمایید. بنابراین به همین سادگی می‌توان با تهیه کردن لایسنس های اورجینال سری نرم افزاری های Microsoft Office آن ها را به طور قانونی روی سیستم فعال کرد و از تمام مزیت های آن ها بهره‌مند شد.

مراحل فعال کردن لایسنس اورجینال برای آفیس

برای اینکار ابتدا یک نرم افزار از مجموعه آفیس مثلا Word را باز کرده و سپس به منوی File بروید.

اکتیو آفیس 2020

سپس از منوی File بر روی گزینه Account کلیک کنید. در سمت راست صفحه باکسی مشاهده میکنید که اگر در آن پیغام Product Activated نوشته باشد یعنی اینکه هنوز آفیس شما نیاز به فعال سازی ندارد و یا شاید از قبل فعال سازی شده ولی اگر پیغام Activation Required نمایش داده میشد، به این معنی است که شما باید آفیس خود را فعال سازی کنید.

اکتیو آفیس 2019

 

در صورتی که در آفیس حساب دارید و توسط آن حساب آفیس را به طور قانونی خریداری کرده اید و اکنون میخواهید در یک کامپیوتر جدید آفیس را داشته باشید دیگر نیاز به خرید مجدد لایسنس نخواهید داشت. می توانید فقط به حساب قبلی لاگین کنید و از آفیس لذت ببرید. ولی اگر به تازگی قصد خریداری Office را دارید باید به فروشگاه های معتبر فروش لایسنس اورجینال آفیس مراجعه کنید.

آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 با لایسنس اورجینال

 

اگر شما کلید فعال سازی آفیس را به طور قانونی از مراجع خرید به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کرده اید، برای استفاده از آن باید ابتدا به صفحه آفیس رفته و سپس به حساب خود وارد شوید. پس از آن باید کلید ۲۵ حرفی‎‌ای که در هنگام خرید دریافت کرده اید رمز  (Product key Office) را وارد کنید. پس از آن از قسمت Country or Region منطقه مکانی خود را انتخاب کرده و Next را بزنید. پس از آن به صفحه Microsoft Services and Subscriptions Page هدایت خواهید شد. حالا به یکی از نرم افزار های Office رفته و مسیر File > Account > Product Activation را دنبال کنید. با انجام این مرحله، به طور خودکار لایسنس شما بالا میآید.

نوشته های مشابه

0 0 رای
لطفا امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها