آموزش محتوا, اینترنت, کسب و کار اینترنتی, مقالات

بهترین سایت کاریابی ( بهترین سایت برای یافتن شغل دوم )

بهترین سایت کاریابی ( بهترین سایت برای یافتن شغل دوم )

بهترین سایت های استخدام و کاریابی

سایت کاریابی

 

به عنوان یک مشاوره‌ دهنده ما به شما پیشنهاد می‌دهم که برای یافتن شغل ( از طریق سایت کاریابی) فریلنسری، از سایت‌ های معتبر و محبوبی مانند infile, Upwork، Freelancer، Fiverr و Guru استفاده کنید. این سایت‌ ها امکانات متنوعی برای ارتباط با کارفرمایان و یافتن پروژه‌های مناسب فراهم می‌کنند. همچنین، LinkedIn و Indeed نیز می‌توانند منابع خوبی برای یافتن فرصت‌های شغلی فریلنسری باشند.

***********************************************************************************************************

1. Upwork:

سایت کاریابی

Upwork یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت‌های فریلنسری است که به کارفرمایان امکان می‌دهد تا از بین هزاران فریلنسر متخصص، بهترین نفر را برای پروژه‌های خود انتخاب کنند. فریلنسرها هم می‌توانند پروفایل شخصی خود را بسازند و پروژه‌ های مختلف را برای انجام ارائه دهند. Upwork امکاناتی مانند پرداخت امن، ارسال پیشنهادات برای پروژه‌ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با کارفرمایان و امکانات متعدد دیگر را فراهم می‌کند.

آیا امکان استفاده از سایت کاریابی Upwork در ایران وجود دارد؟

متأسفانه باز هم به دلیل تحریم‌ها شما برای استفاده از خدمات این سایت باید از فیلترشکن استفاده کنید و نقد کردن درآمد ارزیتان را از طریق شرکت‌های واسط انجام دهید. به طور کلی هر کسی می‌تواند در این سایت چه به عنوان کارفرما و چه به عنوان فریلنسر ثبت نام کند، تنها نکته‌ای که اهمیت دارد این است که آیا این سایت برای تخصص و مهارتی که شما دارید مناسب هست یا نه. بنابراین قبل از این که برای ثبت نام در سایت Upwork اقدام کنید، بهتر است که از تحقیقات لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است، برای استفاده از خدمات آپ ورک، شما نیاز دارید که حساب کاربریتان را فعال سازی نمایید که این منظور بنابر قوانین ایالات متحده آمریکا، برای ایرانیان غیرممکن می باشد، مگر آنکه کارت اقامت موقت یا سیتیزن یکی از کشورهای غیر تحریم (مثل اروپا، آمریکا و استرالیا) را داشته باشید. همچنین میتوانید برای این منظور از سایت های واسط استفاده نمایید که به هیچ وجه توصبه نمی شود. پیشنهاد ما استفاده از منابع درآمدی مطمئن در داخل ایران که امکان کسب درآمد ریالی و دلاری را طبق قوانین ایران و با مجوز های رسمی دارا باشد. ما با اطمینان سایت اینفایل را به شما پیشنهاد میدهیم و تضمین میکنیم در کمترین زمان ممکن، درآمد خود را به صورت مستقیم دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا مورد شماره 2 در همین مقاله را مطالعه نمایید.

***********************************************************************************************************

 

2- infile.ir (اینفایل):

سایت کاریابی

یک راه عالی برای شروع کسب و کار با انگیزه در اینفایل،  شما می توانید هر ایده، پروژه، مقاله، کتاب، ویدیو، عکس، محتوای آموزشی و …… موارد دیگر را با متخصصان Infile  در میان گذاشته و یه کسب و کار اینترنتی پردرآمد داشته باشید.

 در ادامه تنها چند نمونه از پروژه هایی که در سایت Infile.ir  میتوانید تولید و فروش کنید  اشاره خواهیم کرد:

فروش محتوای آموزشیتولید محتوافروش لوگوفروش قالب و وردپرسوژه طراحی وب سایت
فروش ویدیو، عکس، پادکست...فروش اپلیکیشن اندروید و بازیتولید محتوا و فروش محتوابازاریابی SEOطراحی گرافیک و لوگو
بازاریابی و فروشفروش برنامه های موبایلفروش مقالات و آموزش های حسابداری...تایپ و ترجمهطراحی بنر و فروش در سایت
انجام پروژه های فتوشاپفروش گیف کارت فروش مقالات ایرانی و خارجیبرنامه نویسی وب و نرم افزارمقاله نویسی

تنها سایت کاریابی ایرانی است که بدون سرمایه اولیه و محدودیت، می توانید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید   «اینفایل»

***********************************************************************************************************

 

2. Freelancer:

سایت کاریابی

Freelancer یک سایت دیگر بسیار محبوب برای فریلنسرها و کارفرمایان است. این سایت کاریابی امکاناتی مانند قابلیت ارسال پروژه‌ها و درخواست‌های شغلی، امکان مذاکره برای قیمت پروژه، امکان برقراری ارتباط با کارفرمایان و معاملات امن را فراهم می‌کند.

سایت freelancer.com چه مزایایی دارد؟

1- پیشنهادات رایگان را از فریلنسرهای مستعد در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید.

2- کارفرمایان می توانند پس از اتمام کار و رضایت صددرصد از کار هزینه را پرداخت کنند.

3- با بررسی پروفایل های افراد و دیدن نمونه کارهای قبلی و خواندن نظرات کاربران، می توانید افراد ماهر و مورد اعتماد را پیدا کنید.

4- پشتیبانی سایت com به صورت 24 ساعته است.

5- برای بررسی چگونگی کار امکان چت زنده با فریلنسرها وجود دارد.

***********************************************************************************************************

 

3. Fiverr:

سایت کاریابی

Fiverr یک سایت خلاقانه و منحصر به فرد برای فریلنسرها است که به آن‌ها امکان می‌دهد خدمات خود را در قالب “گیگ” (Gig)، یعنی پروژه‌های کوچک و خدمات خاص، ارائه دهند. این سایت به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا قیمت و نوع خدمات خود را تعیین کنند و به دنبال کارفرمایان مناسب بگردند.

آیا فعالیت در fiverr امن است؟

اگر تراکنش‌ها در پلتفرم fiverr انجام بشود امن و مطمئن است. این پلتفرم دارای رمزگذاری قوی، امنیت داده‌ها، اقدامات ضد کلاهبرداری با فناوری‌های پیشرفته برای ایمن نگه داشتن تراکنش‌ها و جزئیات شخصی شما است.

تا زمانی که اتصال اینترنتی ایمنی داشته باشید و تراکنش‌ها فقط از طریق fiverr انجام بشود، اطلاعات شخصی شما محافظت می‌شود و در صورتی که پرداخت‌ها در خارج از پلتفرم انجام بشود تضمینی برای آن وجود ندارد.

در ضمن، این پلتفرم با مقررات عمومی ‌حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا (GDPR) که قوی‌ترین قانون حفظ حریم خصوصی و امنیت در جهان است مطابقت دارد.

انطباق سایت با قانون GDPR به معنای این است که شما بر دسترسی یا حذف داده‌های شخصی خود در این سایت کنترل کاملی دارید و هر زمان که بخواهید می‌توانید به اطلاعات شخصی خود دسترسی داشته باشید یا آن را حذف کنید.

***********************************************************************************************************

 

4. Guru:

سایت کاریابی

Guru یک سایت (کاریابی) دیگر بسیار محبوب برای فریلنسرها و کارفرمایان است که به آن‌ها امکان می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را بسازند و پروژه‌های خود را برای انجام ارائه دهند. این سایت قابلیت‌های مختلفی را فراهم می‌کند از جمله امکان برقراری ارتباط با کارفرمایان، پذیرش پروژه‌های جدید و پذیرش پرداخت امن.

در حال حاضر این سایت ۸۰۰ هزار مشتری از سرتاسر دنیا دارد و ۲۵۰ میلیون دلار برای فریلنسرها در سرتاسر دنیا درآمد زایی کرده است. به طور کلی شغلهای زیر بیشترین مشتری‌ها را دارد:

*برنامه نویسی و توسعه

*مترجمی و تامین محتوا

*طراحی‌های گرافیکی و هنری

*فروش و بازاریابی آنلاین

*حسابداری و تجارت

*منشی‌گری و پشتیبانی تلفنی

*طراحی صنعتی و معماری

*مسائل حقوقی

شما در این سایت حتی می‌توانید به عنوان یک تیم حرفه‌ای و کامل هم فعالیت کنید و لزوما همیشه نیازی به ثبت نام به عنوان یک شخص تنها نخواهد بود.

***********************************************************************************************************

 

5. LinkedIn:

سایت کاریابی

LinkedIn یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است که به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را بسازند، با کارفرمایان و همکاران حرفه‌ای خود در ارتباط باشند و فرصت‌های شغلی مناسب را پیدا کنند.

چرا از لینکدین استفاده کنیم؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای پایش و استخدام کارمندان خود به سراغ پروفایل‌های لینکدین می‌روند. به همین دلیل است که ساخت یک حساب کاربری حرفه‌ای لینکدین می‌تواند در پیدا کردن شغل آتی، تاثیر بسزایی داشته باشد. پس از ثبت نام در لینکدین می‌توانید اطلاعات تکمیلی خود را به صفحه پروفایل کاربری اضافه کنید که معمولاً شامل خلاصه‌ای از مهارت‌ها و سوابق کاری می‌شود و نقش یک رزومه آنلاین موثر را ایفا می‌نمای

آیا لینکدین برای کسب‌و‌کار من مناسب است؟

برای اینکه بدانید آیا لینکدین به درد کسب‌و‌کار شما می‌خورد یا خیر، پیش از هر چیزی باید بازارِ هدف خود را تعیین کنید. شما باید بدانید آیا محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید، می‌تواند در یک شبکه اجتماعی تخصصی طرفدار داشته باشد یا خیر!

چگونه شبکه اجتماعی لینکدین خود را گسترش دهیم؟

این جمله شما را یاد چیزی نمی‌اندازد؟ بگذارید یک مثال بزنم!

خدمات گوگل ادز و رپورتاژ آگهی ارائه می‌دهد. این خدمات مسلماً به کار کاربران عادی نمی‌آید و به درد کسانی می‌خورد که صاحب کسب‌و‌کارهای اینترنتی هستند و این تبلیغات برای گسترش کارشان واجب است.

حالا رسیدیم به نکته بالا. لینکدین یک فرصت ناب برای کسب و کارهای B2B است. وجود شرکت‌ها در فضای لینکدین و تخصصی بودن این شبکه، فضای بسیار مناسبی را در اختیار کسب‌و‌کارهای B2B (کسب و کارهایی که مشتریشان کسب و کارهای دیگر هستند) قرار داده است تا خیلی راحت باکسب‌و‌کارها و حتی رقبای تجاری خود در تماس باشند. لازم به توضیح نیست که گسترش ارتباطات، در طولانی‌مدت می‌تواند به نفع فعالیت‌های تجاریتان باشد.

البته این حرف به این معنی نیست که کسب‌و‌کارهای B2C (کسب و کارهایی که مشتریشان افراد هستند) جایی در لینکدین ندارند. مثلاً شرکت ما محصولات آموزشی و دوره‌های دیجیتال مارکتینگ هم دارد که مخاطب هدفش افرادی هستند که می‌خواهند مهارتی را یاد بگیرند یا بر مهارت‌هایشان اضافه کنند. این محصولات چون به درد کار و افزایش مهارت افراد می‌خورد، مناسب لینکدین است.

***********************************************************************************************************

 

6. Indeed:

سایت کاریابی

Indeed یک سایت (کاریابی) جستجوگر شغل است که به فریلنسرها امکان می‌دهد تا فرصت‌های شغلی مناسب را جستجو کنند و درخواست شغل دهنده مناسب را پیدا کنند.

اگر در تلاش برای پیدا کردن کار جدید هستید یا سعی می کنید میانگین حقوق خود را مشخص کنید، Indeed یک منبع عالی است. یک موتور جستجوی اختصاصی مربوط به مشاغل و حرفه های مختلف که در واقع نتایج جستجو را به راحتی اُرگانایز می کند. این به کاربران راهی سریع، کارآمد و دقیق برای یادگیری و کشف فرصت ها و مشاغل مختلفی می دهد.

سایت کاریابی ایندید مزایایی دارد که به اختصار به 4 ویژگی از آنها می پردازیم:

1. جستجوی مشاغل(کاریابی) در ایندید به صورت رایگان انجام می گیرد.

2. شرکت های طرف قرارداد معتبر و رسمی هستند.

3. مشاغل (کاریابی)به صورت جزیی توضیح داده شده اند و از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود.

4. می توانید مشاغلی را به صورت غیرحضوری دریافت کنید؛ که البته روش های خاص خود را دارند.

***********************************************************************************************************

امیدوارم که این توضیحات به شما کمک کند تا بهترین سایت فریلنسینگ را برای خود پیدا کنید.

نوشته های مشابه

0 0 رای
لطفا امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها