مقالات

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟

ردیابی گوشی شیائومی گم شده با mi cloud

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟

برای قفل کردن یک گوشی شیائومی که دزدیده شده است، می‌توانید از سرویس‌های امنیتی ارائه شده توسط شیائومی استفاده کنید. این سرویس به نام “Mi Cloud” نام دارد و به شما امکان قفل کردن گوشی، پاک کردن اطلاعات، پیدا کردن مکان گوشی و دیگر ویژگی‌های امنیتی را فراهم می‌کند.
برای قفل کردن گوشی دزدیده شده شیائومی، به وب‌سایت Mi Cloud (https://i.mi.com/) بروید و با استفاده از اطلاعات حساب کاربری Mi خود وارد شوید. سپس به قسمت “Find Device” یا “پیدا کردن دستگاه” بروید و از اینجا می‌توانید گوشی خود را قفل کرده و دسترسی به آن را محدود کنید.
همچنین، می‌توانید با تماس به شماره پشتیبانی شیائومی در منطقه خود، از آن‌ها بخواهید تا به شما در قفل کردن گوشی کمک کنند. همچنین، باید به پلیس محلی خود اطلاع دهید تا در صورت پیدا شدن گوشی، به شما بازگردانده شود.

FIND MY DEVICE را در گوشی شیائومی خود روشن کنید

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟

با فعال کردن حالت گم شده می توانید دستگاه را مسدود کنید. برای باز کردن قفل آن، باید به حساب Mi خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، MIUI برای اطلاعات موقعیت مکانی بهتر در صورت نیاز، پیامکی به تلفن همراه شما ارسال می کند. برای دسترسی به آن مراحل زیر را دنبال کنید

1. برنامه Settings را در گوشی شیائومی خود باز کنید.

2. به پایین اسکرول کنید و روی Mi Account کلیک کنید.

3. روی Xiaomi Cloud ضربه بزنید.

4. اکنون بر روی Find Device کلیک کرده و تمامی گزینه های موجود در آن را روشن کنید

چگونه گوشی دزدیده شده شیائومی را قفل کنیم

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟

خوشبختانه، قفل کردن گوشی شیائومی از راه دور در صورت سرقت یا گم شدن، یک کار ساده و سریع است. برای قفل کردن آن مراحل زیر را دنبال کنید

1. از وب سایت رسمی شیائومی کلود i.mi.com دیدن کنید.

2. با اکانت شیائومی خود وارد شوید.

3. روی Find Device کلیک کنید.

4. اکنون نام دستگاه خود را در اینجا خواهید دید و سپس روی آن ضربه بزنید.

چگونه اطلاعات گوشی شیائومی دزدیده شده را پاک کنیم؟

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟

1. ابتدا به Google Find My Device بروید.
2. در صورت درخواست به حساب کاربری گوگل وارد شوید.
3. دستگاهی که می‌خواهید اطلاعات آن پاگ شود را انتخاب کنید.
4. بر روی گزینه Erase button برای پاک کردن اطلاعات کلیک کنید.
مراحلی که در این مقاله به آن اشاره کردیم چند راه هستند که با استفاده از آنها می‌توانید گوشی شیائومی سرقت شده خود را غیرفعال کنید یا اطلاعات شخصی و مهم خود را از روی آن پاک کنید. اما اگر هنوز به پیدا شدن گوشی امیدوار هستید و نمی‌خواهید اطلاعاتی که روی تلفن همراه خود داشتید برای همیشه پاک شود، می‌توانید ابتدا اقدامات دیگری انجام دهید.
برای مثال می‌توانید از راه دور از حساب‌های خود در شبکه های اجتماعی و نرم‌افزارهای بانک خارج شوید. گذرواژه حساب‌های خود را تغییر دهید و اگر از نرم‌افزارهای بانکی برای پرداخت استفاده می‌کنید با اطلاع به بانک، دسترسی به حساب خود را مسدود کنید.

ردیابی گوشی شیائومی: جستجوی دستگاه اندروید در Google Maps

ردیابی گوشی شیائومی دزدیده شده ؟
همه می دانند که سیستم عامل MIUI مبتنی بر گوگل اندروید است، نه تنها کار با این سیستم عامل راحت است، بلکه برخی از ویژگی های مفید را هم از اندروید به گوشی Mi شما منتقل می کند. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از حساب گوگل خود، دستگاه اندرویدی خود را در Google Maps پیدا کنید.
برای فعال کردن این ویژگی، باید در دستگاه Mi خود وارد حساب گوگل شوید. پس از آن دستگاه شما نیز در نقشه های گوگل (در صورت فعال بودن اینترنت و GPS) ردیابی می شود. برای انجام این کار باید به وب سایت google.com/android/devicemanager بروید و به حساب گوگل متصل شده به تلفن هوشمند Mi خود وارد شوید. با استفاده از این سرویس شما می توانید گوشی اندرویدی خود را ردیابی، قفل و یا تمام اطلاعات شخصی آن را پاک کنید.
0 0 رای
لطفا امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها